Pers Kotka utrata apetytu

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Sob kwi 10, 2021 18:52 Pers Kotka utrata apetytu

Witam wszystkich.
Od pewnego czasu zaobserwowałam że moja kotka straciła apetyt. Wiec zabralam ja do weterynarza czy nie mam może problemu z nerkami co u kotów perskich ponoć często się zdarza. Krew i usg wskazały że kotka zdrowa. Waży obecnie 3550 pod koniec lutego ważyła 3750, więc troszke na wadze straciła.I teraz nie wiem co robić. Rano dostaje paste na kłaczki i tyle zje przez cały dzień. Dodam że nie jest wysterilizowana.
Martwi mnie to nie jedzenie! Dodam że to mój pierwszy kot i jestem zielona w temacie rui i jak długo kotka może tak się zachowywać.
Dodam jeszcze że mokrej karmy nie tyka w ogóle! A suchej troszke dziubnie wieczorem (dostaje purizon kurczak z rybą).
Macie jakieś rady co do ruja u kotek, jak to może dlugo trwać. Jakie macie doświadczenia z Persami.

DoLa88

 
Posty: 4
Od: Sob kwi 10, 2021 18:41

Post » Sob kwi 10, 2021 20:12 Re: Pers Kotka utrata apetytu

W jakim wieku jest kotka?
Czy jest aktualnie w rui?
Trwająca ruja może być przyczyną niejedzenia (miałam taka kotkę)
Jeżeli jest zdrowa - wet twierdzi, że ma dobre wyniki - i nie jest to kotka hodowlana, to jednak warto byłoby wysterylizować....kotka z rują się męczy, a Ty z kotką tez się męczysz.
Dodatkowo, kotka w rui może zacząć strzykać jak kocur, po wszystkim. i jeśli to zachowanie się utrwali, to zrobi się poważny problem.
No i oczywiście kotka nie może nie jeść, bo grozi to stłuszczeniem wątroby.
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Kazia

 
Posty: 13706
Od: Pt maja 24, 2002 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post » Sob kwi 10, 2021 20:51 Re: Pers Kotka utrata apetytu

Ma 14 miesięcy, tak ma ruje.
Chyba muszę pomyśleć nad sterylizacją. Bo to nie jedzenie mnie martwi.
A może być tak że ma objawy rui co 3 tygodnie?? Bo to jej druga.czytalM że kotki mają 2 -3 razy do roku ruja. A nic nie ma że co 3 tygodnie. Czy to jest normalne?

DoLa88

 
Posty: 4