Poznań. POMOCY pilnej potrzebuję. kot niedowład tylnich końc

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pon lut 01, 2021 22:17 Poznań. POMOCY pilnej potrzebuję. kot niedowład tylnich końc

Pilnie potrzebna pomoc dla kota, który uległ wypadkowi podczas zabawy z drugim kotem.Ja jestem z Zielonej Góry. Kot należy do mojej znajomej z Poznania, starszej pani dość bezradnej w tej sytuacji. Pojechała z kotem na dyżur do lecznicy na Grunwaldzkiej. Kot ma niedowład obu tylnych kończyn i brak czucia. Rtg nic nie wykazało. Dostał 3 zastrzyki. Zapisane jako Dex. Catosal i chyba Betomox. Kontrolna wizyta dopiero w czwartek! Kot rozpaczliwie krzyczy cały czas. Znajoma jest roztrzęsiona. To schorowana, niezamożna emerytka. Ja jej pomóc na odległość nie bardzo mogę. Potrzebny jest ktoś na miejscu. Jak sądzę potrzebne by było też wsparcie jakiejś fundacji i wsparcie finansowe. Wiem, że jest póżno, ale to stało się wieczorem. Błagam niech ktoś pomoże.

Dorotka255

 
Posty: 9
Od: Sob wrz 28, 2013 7:15

Post » Wto lut 02, 2021 7:14 Re: Poznań. POMOCY pilnej potrzebuję. kot niedowład tylnich

To może być zator, natychmiast do weta ogarniętego w chorobach układu krążenia. I czekać nie wiadomo na co pozwalając kotu tak cierpieć to po prostu okrucieństwo. O malejących szansach na powrót do zdrowia przy zwłoce już nie wspominam.
Jak ma Ci niby pomóc forum internetowe w środku nocy?

megan72

 
Posty: 3476
Od: Śro kwi 18, 2007 12:41
Lokalizacja: Cymru

Post » Śro lut 03, 2021 16:02 Re: Poznań. POMOCY pilnej potrzebuję. kot niedowład tylnich