Tłuszcz wołowy Grau

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Nie mar 10, 2019 21:47 Tłuszcz wołowy Grau

Witam

Jestem początkującym koviarzem i zastanawiam się nad tłuszczem wołowym Gray, czy on na pewno jest skuteczny, czy ktoś go próbował.
Moja kotka jest szczupła i chciałbym poprawić u nie masę. Po 4 dniach stosowania wydaje mi się jak by kotka zaczęła jeść mniej, a preparat miał poprawić apetyt. Czy powinienem jeszcze poczekać? Ktoś stosował i mógł by się wypowiedzieć?

Pozdrawiam

Magikq

 
Posty: 4
Od: Nie mar 10, 2019 21:42

Post » Nie mar 10, 2019 22:50 Re: Tłuszcz wołowy Grau

A co tak w ogóle je na co dzień kotka?
Obrazek*Obrazek*Obrazek*

Stomachari

 
Posty: 10637
Od: Sob kwi 16, 2016 21:29
Lokalizacja: Nieopodal Sochaczewa.

Post » Nie mar 10, 2019 23:19 Re: Tłuszcz wołowy Grau

Mokra karma Mac's, Ferigna Kitten, Animonda czarny Kitten,
Sucha karma wcześniej była Smilla Kitten, teraz Applaws Kitten.
Kotka ma 8 m-c, już po sterylizacji w 6 m-c.

Magikq

 
Posty: 4
Od: Nie mar 10, 2019 21:42

Post » Nie mar 10, 2019 23:37 Re: Tłuszcz wołowy Grau

A ile zjada mokrej karmy dziennie?
Ma siłę? Dużo biega?
Ile waży? Jaką ma budowę? Sterczy jej kręgosłup i ma zapadnięte boki?
Obrazek*Obrazek*Obrazek*

Stomachari

 
Posty: 10637
Od: Sob kwi 16, 2016 21:29
Lokalizacja: Nieopodal Sochaczewa.

Post » Pon mar 11, 2019 5:25 Re: Tłuszcz wołowy Grau

Ja stosuję od jakiegoś czasu u chorowitków. Chętnie piją to "mleczko". Przyrost wagi nie jest może znaczący, ale da się zauważyć.
_______________________________________________________
Jakie nudne byłoby życie gdyby nie ten rząd.
Nie, za PO nie było lepiej. Ludzie tyrali za 1.200 brutto. Afera goniła aferę :?

Podziwiam, jak szeregowy poseł ogrywa opozycję Obrazek
STOP HEJT! Nikt nie jest anonimowy w sieci.

Erin

Avatar użytkownika
 
Posty: 64069
Od: Pt cze 22, 2007 8:43

Post » Pon mar 11, 2019 6:52 Re: Tłuszcz wołowy Grau

Stomachari pisze:A ile zjada mokrej karmy dziennie?
Ma siłę? Dużo biega?