Dwie spanikowane Seniorki-wyniki usg

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pon paź 22, 2018 17:54 Dwie spanikowane Seniorki-wyniki usg

Kochane, moja kotka ma 15 lat- wiem, niemało, ale też Matuzalemem nie jest. Chodzimy regularnie na kontrolne badania, ostatnie jakieś 6 miesięcy temu. Wszystko wtedy było ok. Dzisiaj też poszłyśmy. Właśnie przyszły wyniki. I jestem przerażona. Nie znam się, ale tyle parametrów na czerwono, to w życiu nie widziałam. Fizycznie kotu nic nie dolega- jest energiczna, deko upierdliwa, apetyt małego wołu...Ale te wyniki :( Teraz już wszystkie lecznice na tym moim zadupiu zamknięte, do jutra nie wytrzymam :strach:
Może któraś z Was pomoże w interpretacji, podpowie jakieś jeszcze dodatkowe badania. Co mogę jeszcze zrobić, jak jej pomóc?
Wiem, że niejedna z Was ma wiedzę przerastająca wielu weterynarzy. Proszę, pomóżcie, poradźcie :201494
Wlkejam wyniki :
Obrazek

Ktoś, coś :?:
Ostatnio edytowano Czw paź 25, 2018 16:45 przez santana, łącznie edytowano 2 razy

santana

 
Posty: 62
Od: Czw lut 23, 2017 18:14
Lokalizacja: Koluszki

Post » Pon paź 22, 2018 18:00 Re: Seniorka prosi o pomoc w interpretacji wyników

Nie znam się :oops: Nerki ma dobre, nie ma cukrzycy, ale podniosę, bo może ktoś mądry zajrzy.

ewar

 
Posty: 54903
Od: Wto lis 06, 2007 20:17
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post » Pon paź 22, 2018 18:10 Re: Seniorka prosi o pomoc w interpretacji wyników

uszkodzenie wątroby( podwyższone ALT, AST, AP) , niedoczynność tarczycy (Niskie FT4 - do kontroli)
podwyższony poziom cholesterolu może być związany zarówno z uszkodzeniem wątroby jak i niedoczynnością tarczycy

NITKA/KARINKA

Avatar użytkownika
 
Posty: 12964
Od: Sob lut 21, 2009 8:41

Post » Pon paź 22, 2018 18:33 Re: Seniorka prosi o pomoc w interpretacji wyników