Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy
Chikita pisze:Na Zooplusa się pogniewałam, jestem przez nich stratna 300,00 zł. Pozostałe Keko czy Batiba nie są tak przystępne cenowo.
Koniczynka47 pisze:Chikita pisze:Na Zooplusa się pogniewałam, jestem przez nich stratna 300,00 zł. Pozostałe Keko czy Batiba nie są tak przystępne cenowo.
A co się stało?
Agnieszka2009 pisze:Czyli nevka będzie "zajadała się" Puriną? Bidula
Chikita pisze:Koniczynka47 pisze:Chikita pisze:Na Zooplusa się pogniewałam, jestem przez nich stratna 300,00 zł. Pozostałe Keko czy Batiba nie są tak przystępne cenowo.
A co się stało?
Kupiłam łóżko ortopedyczne dla piesa, którego szwy w kilku miejscach były rozerwane i w niektórych miejscach materiał był lekko przetarty i zooplus nie przyjął mojej reklamacji twierdząc, że mój pies "korzystał z łóżka nie tak jak mówi producent" i ani nowego łóżka ani zwrotu pieniędzy. O zgrozo reklamację złożyłam następnego dnia kiedy je odebrałam.
Koniczynka47 pisze:Chikita pisze:Koniczynka47 pisze:Chikita pisze:Na Zooplusa się pogniewałam, jestem przez nich stratna 300,00 zł. Pozostałe Keko czy Batiba nie są tak przystępne cenowo.
A co się stało?
Kupiłam łóżko ortopedyczne dla piesa, którego szwy w kilku miejscach były rozerwane i w niektórych miejscach materiał był lekko przetarty i zooplus nie przyjął mojej reklamacji twierdząc, że mój pies "korzystał z łóżka nie tak jak mówi producent" i ani nowego łóżka ani zwrotu pieniędzy. O zgrozo reklamację złożyłam następnego dnia kiedy je odebrałam.
Zgłoś sprawę do UOKiK.
Wyślij przedsądowe pismo o zwrot pieniędzy do Zooplusa listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Chikita pisze:Koniczynka47 pisze:Chikita pisze:Koniczynka47 pisze:Chikita pisze:Na Zooplusa się pogniewałam, jestem przez nich stratna 300,00 zł. Pozostałe Keko czy Batiba nie są tak przystępne cenowo.
A co się stało?
Kupiłam łóżko ortopedyczne dla piesa, którego szwy w kilku miejscach były rozerwane i w niektórych miejscach materiał był lekko przetarty i zooplus nie przyjął mojej reklamacji twierdząc, że mój pies "korzystał z łóżka nie tak jak mówi producent" i ani nowego łóżka ani zwrotu pieniędzy. O zgrozo reklamację złożyłam następnego dnia kiedy je odebrałam.
Zgłoś sprawę do UOKiK.
Wyślij przedsądowe pismo o zwrot pieniędzy do Zooplusa listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Sprawa do UOKiK jeszcze nie trafia, dałam wolną rękę prawnikowi. Jestem skłonna poświęcić prawie cały swój czas (trochę musi zostać dla mojego kociego obiboka) aby tylko uprzykrzyć im życie i dać do zrozumienia, że to nie takie hop siup mnie spławić (no i jeśli ktoś mnie zrobi w balona lubię to życie uprzykrzać aż nie osiągnę swojego celu)
Bestol pisze:Ja nie musiałam zwracać do Zooplus karmy w uszkodzonym opakowaniu, kazali mi ją zostawić, a poniesiony koszt za uszkodzony towar i tak oddali.
Za Nevkę dałem 2500zł, ma rodoód, chipa i resztę. Ludzie z tego forum dali mi do myślenia nie warto oszczędzać. Haaszek pozdrów swoje dachowce :* Mam już karmę Matisse, sprawdza się świetnie. Więcej jadu droga koleżanko. Do nie usłyszenia.haaszek pisze:Jaka nevka - co najwyżej kot w typie z "hodowli". Miał być "brytyjczyk bez papierów" za 900 zł. "Nevka| też pewno za tyle, więc na karmę zabrakło.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 524 gości