WROCŁAW - gdzie i jak mogę pomóc bezdomniakom?

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Czw lip 13, 2017 14:02 WROCŁAW - gdzie i jak mogę pomóc bezdomniakom?

Z góry przepraszam, jeżeli odpowiedź na pytanie znajdę gdzieś na forum ale forumowa wyszukiwarka nie była pomocna :(

Natrafiłam na wątek o pomocy bezdomnym kotom mieszkającym przy poznańskim PKP. Jestem ciekawa, czy może jest podobna akcja we Wrocławiu? Tzn. czy jest jakaś grupka na forum, która pomaga bezdomniakom gdzieś we Wrocku.

Od jakiegoś czasu chciałam zaangażować się w pomoc futrzakom. Wolontariat w schronisku niestety nie wchodzi w grę (godziny pracy schroniska kłócą się z moimi). W mojej okolicy nie zauważyłam żadnych bezdomniaków więc postanowiłam poszukać szerzej.

Moje możliwości są nieco ograniczone: nie posiadam auta, nie mogę przyjąć awaryjnie zwierzaków do domu. Jestem też kompletnie zielona w temacie wyłapywania dzikusów w celu np. przewiezienia do weterynarza.

Ale może ktoś z Wrocławia wie, gdzie mogę się przydać i np. regularnie dokarmiać koty i ich doglądać.
Z góry dziękuję za pomoc :)
Obrazek

suntanglory

Avatar użytkownika
 
Posty: 39
Od: Wto cze 27, 2017 9:54
Lokalizacja: Wrocław

Post » Czw lip 13, 2017 18:27 Re: WROCŁAW - gdzie i jak mogę pomóc bezdomniakom?

Szczytny cel. Może się ktoś odezwie.
Możesz pomóc już teraz np dając ogłoszenia kotom schroniskowym jeśli masz wieczory wolne a nie zawsze możesz iść na wolontariat.
Poszukaj w necie fundacji , toz....i skontaktuj się z nimi.
To zawsze jest bardzo potrzebne.
Obrazek

Dla naszych Słoneczek [*] Kochamy i tęsknimy.

ASK@

Avatar użytkownika
 
Posty: 55360
Od: Czw gru 04, 2008 12:45
Lokalizacja: Otwock


Adopcje: 11 >>



Post » Sob lip 15, 2017 18:47 Re: WROCŁAW - gdzie i jak mogę pomóc bezdomniakom?

Obrazek Obrazek

Thorkatt

 
Posty: 17122
Od: Czw sty 04, 2007 23:29
Lokalizacja: Wrocław

Post » Sob lip 15, 2017 18:56 Re: WROCŁAW - gdzie i jak mogę pomóc bezdomniakom?