Banda Trojga. Niesnaski i.....przeboskie bazarki

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pon sty 15, 2018 13:05 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

też bym chciał do telewizji, bo dostaję cukierasy ile chcem wtedy. A nie 4 na dzień.
Telewizja git.

Aha, jakbyście jakoś miło mje skomentowali pod tym linkiem do audycji, by mej było miło, niech wjedzą, że zwierzaki są git.
ObrazekObrazek

czarno-czarni

Avatar użytkownika
 
Posty: 39721
Od: Pon lip 21, 2008 12:35
Lokalizacja: fizycznie - miasto na K. Ale tylko fizycznie.

Post » Pon sty 15, 2018 16:00 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

Byliście świetni!!!
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

And in your life, there comes the darkness
There's a spacecraft blocking out the sky
And there's nowhere to hide

anita5

 
Posty: 22434
Od: Sob cze 18, 2005 16:48
Lokalizacja: Śląsk

Post » Pon sty 15, 2018 18:53 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

Brawo kochani!! :1luvu: :1luvu: :1luvu: :ok: :ok: :D
Obrazek

JoasiaS

 
Posty: 15854
Od: Wto sie 02, 2005 18:45
Lokalizacja: Dąbrowy

Post » Pon sty 15, 2018 21:29 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

no ,no ,no :ok: jaki przystojniak w muszce made in alessandra , moj Kminek tez ma taka zielona to powiem mu ze celebrycka mucha i ma nosic :D

kocka

Avatar użytkownika
 
Posty: 3777
Od: Pt lut 27, 2015 22:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Pon sty 15, 2018 21:39 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

Morf został celebrytą :1luvu: :D teraz szybciutko ustawiać się w kolejce po autografy :wink:
Obrazek
Maciuś 05.2012 - 15.07.2016 ['] - żegnaj Promyczku
Mała Matylda (FeLV +) też chciałaby mieć dom - viewtopic.php?f=13&t=186630
Misz-masz - DOKŁADKA kosmetyków 09.10.2018 !! viewtopic.php?f=27&t=182538

ametyst55

 
Posty: 15890
Od: Pon sie 16, 2010 14:04
Lokalizacja: niedaleko Kraków

Post » Pon sty 15, 2018 22:08 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

Morf no teraz to celebryta jesteś, muchę żeś ubrał jak żentelmen, widzieli my Ciebje i z tej okazji żeśmy z Komandosem se po pyskach dali, pobluzgali my na siebje i poszli spać. Cukierasów Ci zazdraszczam, bo ja podobno za gruby jestem, Komandos i Herbata też som grubi i nie dostajemy smakołyków mamy schuść, a żem widział kabanoski co ma chytra Duża schowane i jenzyk mi do d... ucieka, Nevermore też jest gruba, a mała baba chuda jak przecinek i mała taka
pozdrawiamy
Borys

PearlRain

 
Posty: 6179
Od: Pt gru 11, 2009 12:06
Lokalizacja: Duża Wyspa

Post » Śro sty 17, 2018 18:20 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

u Ciebie Borys to zawsze coś git się dzieje, zazdroszczę normalnie, ja nie mam nawet komu przylać, Czykity nie wolno, bo kaleka, Baby, bo stara, Zuzanna mje ucieka, bez sensu som baby.

żem bazarek zrobił na sterylizację różnych wioskowych bab.
paczcie.

viewtopic.php?f=20&t=183468
ObrazekObrazek

czarno-czarni

Avatar użytkownika
 
Posty: 39721
Od: Pon lip 21, 2008 12:35
Lokalizacja: fizycznie - miasto na K. Ale tylko fizycznie.

Post » Czw sty 18, 2018 13:00 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

czarno-czarni pisze:u Ciebie Borys to zawsze coś git się dzieje, zazdroszczę normalnie, ja nie mam nawet komu przylać, Czykity nie wolno, bo kaleka, Baby, bo stara, Zuzanna mje ucieka, bez sensu som baby.



biedny, biedny Morf :( :lol:
wełniankowo u Tulinka http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=27&t=174914
"Kto trzęsie drzewem prawdy, na tego spadają obelgi i nienawiść " Konfucjusz

alessandra

Avatar użytkownika
 
Posty: 22055
Od: Pon maja 07, 2007 13:04
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post » Czw sty 18, 2018 20:53 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

czarno-czarni pisze:u Ciebie Borys to zawsze coś git się dzieje, zazdroszczę normalnie, ja nie mam nawet komu przylać, Czykity nie wolno, bo kaleka, Baby, bo stara, Zuzanna mje ucieka, bez sensu som baby.

baby gupie som Morf , a tak to my z Komandosem (mówiom Duże o nasz jełopy se pobluzgamy, po pysku se damy) nie lubimy się normalnie, Herbata za gupi żeby sie lać, baby lejom mocno, wjem bo Ruda nas lała, ale jak ona jest w ogrodzie to my w kanciapie spokojnie se siedzimy i ona się wkurza bo to baba jest, u nasz teraz wieje mocno i deszcze mocne padajom, to cza nam takom pogodę przespać, a mje dodatkowo aresztowali, bo jak żem szypciej szedł, bo Ruda za mną lazła to żem pazura uszkodził i żebym nie pobrudził łapów w domu mje trzymajom
pozdrawiamy Borys

PearlRain

 
Posty: 6179
Od: Pt gru 11, 2009 12:06
Lokalizacja: Duża Wyspa

Post » Czw sty 18, 2018 23:10 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

Podziwiamy medialność i skomentowaliśmy, żeby w świat szła sława Morfa I Wielkiego :D
Obrazek

tinga7

 
Posty: 734
Od: Czw gru 13, 2012 11:14

Post » Pt sty 19, 2018 14:53 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

no jeszcze się pławię w sławie trochu, ale mje przechodzi :)

https://kefirimorfeusz.wordpress.com/20 ... j-i-media/
ObrazekObrazek

czarno-czarni

Avatar użytkownika
 
Posty: 39721
Od: Pon lip 21, 2008 12:35
Lokalizacja: fizycznie - miasto na K. Ale tylko fizycznie.

Post » Pt sty 19, 2018 20:15 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

Morf cudne jaja żeś dostał, a wjesz co ja żem fczoraj otkrył?? normarnie żem w szoku był, ludzie też majom różne korory, była u nasz taka fajna kobietka z bjałyi zembami, wąchał żem ją długo i wyszło mje że to ludż ale w innym kororze
pozdrawiam
Borys

PearlRain

 
Posty: 6179
Od: Pt gru 11, 2009 12:06
Lokalizacja: Duża Wyspa

Post » Pt sty 19, 2018 20:18 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

kurczę, Ty Borys mieszkasz w Wjelkiej Brytfanii czy coś tyle czasu i że po raz pjerwszy takiego ludzia widział? Żem się zadziwił trochu. Przeca masz tam wJelki świat, co nie?
Chyba, że Ty mjeszkasz jeszcze gdzie indziej, może żem się zagubił.
ObrazekObrazek

czarno-czarni

Avatar użytkownika
 
Posty: 39721
Od: Pon lip 21, 2008 12:35
Lokalizacja: fizycznie - miasto na K. Ale tylko fizycznie.

Post » Pt sty 19, 2018 20:31 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

czarno-czarni pisze:kurczę, Ty Borys mieszkasz w Wjelkiej Brytfanii czy coś tyle czasu i że po raz pjerwszy takiego ludzia widział? Żem się zadziwił trochu. Przeca masz tam wJelki świat, co nie?
Chyba, że Ty mjeszkasz jeszcze gdzie indziej, może żem się zagubił.

No Morf w samym śrotku Anglji mjeszkam, ale takiego ludzia żem pjerfszy raz widział, tylko zemby i oczy bylo jej widać, zgupjał żem, u nasz na placu tylko koty różnych kororów chodzom, ludzie nie włażom nam na terytorjum, somsiady są jak nasze Duże, Herbata i Komandos też chyba nie widzieli takiego ludzia bo siedzieli w kartonie, ja żem wąchał aż Duża od Komandosa stale sory gadała 8O

PearlRain

 
Posty: 6179
Od: Pt gru 11, 2009 12:06
Lokalizacja: Duża Wyspa

Post » Pt sty 19, 2018 21:10 Re: Banda Trojga. Ja żem był w telewizji. str. 39

Gratulacje Morfie. Byłeś większy niż krowa :ok:

I proszę poczaruj, bo chcemy zorganizować Dzień Kota w słusznym dniu w klubie osiedlowym. Podanie złożyłam wczoraj. Może jak Ty przyklepiesz łapą, to szybciej będzie decyzja. :wink:
Obrazek Obrazek

Thorkatt

 
Posty: 16987
Od: Czw sty 04, 2007 23:29
Lokalizacja: Wrocław

[poprzednia][następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], johnSr, sisi67 i 44 gości