Gwiazdka i Kminek

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pon lip 22, 2019 10:07 Re: Gwiazdka i Kminek CZY KTOS MA PERSA ???

Atta pisze:Za zdrowy nochalek Królowej :ok:


się podłączam :ok: :ok: :ok: :ok:

alessandra

Avatar użytkownika
 
Posty: 23994
Od: Pon maja 07, 2007 13:04
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post » Pon lip 22, 2019 21:19 Re: Gwiazdka i Kminek

:1luvu: :1luvu:

Baltimoore

Avatar użytkownika
 
Posty: 5408
Od: Sob sty 03, 2015 18:44

Post » Wto lip 23, 2019 11:51 Re: Gwiazdka i Kminek

Królowa narazie bardzo dobrze , tylko wygląda średnio, bo przez chorobę się skoltunila, trochę ja powycinalam z najgorszego ale teraz jest w kropy :D, czekamy z niecierpliwością na wizytę u stylisty :wink: Tymczasem Kminek ma problemy zoladkowe ale w związku z urlopem dopiero w sobote z nim pójdę, potrzebujemy teraz kciuki za Kminusia :ok:

kocka

Avatar użytkownika
 
Posty: 4329
Od: Pt lut 27, 2015 22:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Wto lip 23, 2019 13:09 Re: Gwiazdka i Kminek

To kciuki za Kminka :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Nasz wątek:
viewtopic.php?f=46&t=187577
Wątek kotów Joli Dworcowej:
viewtopic.php?f=1&t=191624
Kącik Muzyczny
viewtopic.php?f=8&t=190784
Zjawiska niewytłumaczalne, opowieści o duchach i nie tylko
viewtopic.php?f=8&t=194190

jolabuk5

 
Posty: 20880
Od: Nie paź 16, 2005 14:56
Lokalizacja: Łódź

Post » Wto lip 23, 2019 13:22 Re: Gwiazdka i Kminek

o kurcze :( trzymamy za naszego faworyta :ok: :ok: :ok: :ok:

alessandra

Avatar użytkownika
 
Posty: 23994
Od: Pon maja 07, 2007 13:04
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post » Śro lip 24, 2019 17:26 Re: Gwiazdka i Kminek

Nawet przy dwóch sztukach można liczyć na urozmaicenie :201422 Kminek nie rób siary :P

Atta

Avatar użytkownika
 
Posty: 7413
Od: Śro lip 09, 2014 17:41
Lokalizacja: Śląsk

Post » Śro lip 24, 2019 17:27 Re: Gwiazdka i Kminek

Pokażesz Królową ? Musi wyglądać yyy.. niecodziennie? :lol:

Atta

Avatar użytkownika
 
Posty: 7413
Od: Śro lip 09, 2014 17:41
Lokalizacja: Śląsk

Post » Pt lip 26, 2019 21:46 Re: Gwiazdka i Kminek

za tydzien jestesmy umowione do fryzjera ,to wtedy bedzie sesja zdjeciowa :ok: ,jutro z Kminkiem na badania :201461

kocka

Avatar użytkownika
 
Posty: 4329
Od: Pt lut 27, 2015 22:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Pon lip 29, 2019 12:07 Re: Gwiazdka i Kminek

I jak badania ?
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ewa L.

Avatar użytkownika
 
Posty: 68743
Od: Śro lut 27, 2013 20:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Pon lip 29, 2019 15:34 Re: Gwiazdka i Kminek

Tak jak sie spodziewalam pogorszyly sie wyniki tarczycowe , tak wiec mam zwiekszyc dawke leku i za 6 tygodni kontrola , chyba ze nadal bedzie utrzymywac sie luzny kupal to wczesniej .Poza tym wszystko inne bardzo dobrze , troszke jeszcze jeden watrobowy enzym ale Pani Doktor mowila ze to razem z tarczyca czesto wystepuje , wiec poki co skupiamy sie na tarczycy.

kocka

Avatar użytkownika
 
Posty: 4329
Od: Pt lut 27, 2015 22:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Wto lip 30, 2019 15:54 Re: Gwiazdka i Kminek

Co bierze Kminek i w jakiej dawce? Moja Ofelka też tarczycowa, na thiafeline.
Obrazek

magicmada

Avatar użytkownika
 
Posty: 14483
Od: Śro paź 05, 2005 19:10
Lokalizacja: moose county

Post » Wto lip 30, 2019 22:11 Re: Gwiazdka i Kminek

tez bierze thiafeline ,teraz 2x po 2,5 mg , juz dwa lata prawie jak bierze i do tej pory bylo super

kocka

Avatar użytkownika
 
Posty: 4329
Od: Pt lut 27, 2015 22:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Czw sie 01, 2019 12:34 Re: Gwiazdka i Kminek

Hura :D dzisiaj wreszcie pojawiły się bobki zamiast wody, ale apetyt ma jeszcze nieposkromiony

kocka

Avatar użytkownika
 
Posty: 4329
Od: Pt lut 27, 2015 22:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Wto sie 06, 2019 22:52 Re: Gwiazdka i Kminek

I co? i co? Mam nadzieję,że nadal idzie w dobrym kierunku :) A co tam u Gwiazdki?

Atta

Avatar użytkownika
 
Posty: 7413
Od: Śro lip 09, 2014 17:41
Lokalizacja: Śląsk

Post » Śro sie 07, 2019 11:43 Re: Gwiazdka i Kminek

Atta pisze:I co? i co? Mam nadzieję,że nadal idzie w dobrym kierunku :) A co tam u Gwiazdki?


siem podłonczam do pytania Cioci , jak tam kolega? T.

alessandra

Avatar użytkownika
 
Posty: 23994
Od: Pon maja 07, 2007 13:04
Lokalizacja: Dolny Śląsk

[poprzednia][następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Anna2016, Blue, Damian- iza71koty, Gosia85, KamaW, nyoe, sartu, ser_Kociątko, Vi, wtenczas i 20 gości