Ruja i problem

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Śro paź 22, 2014 19:42 Ruja i problem

Witam.

Jestem pierwszy raz na tym forum.
Mam mały (duży) problem z moją pupilką. Kupiłem ją jak miała miesiąc, kotka jest ogólnie jak to kotka, chodzi swoimi drogami.
Problem zaczął się w połowie sierpnia - ruja. W fachowych poradnikach napisano że ruja może trwać do miesiąca czasu, u tej agregatki trwa już prawie 2 miesiące.

Co najlepiej zrobić ? Jeden weterynarz stwierdził że za pierwszym razem lepiej dopuścić do niej kota, a dopiero po rozwiązaniu , sterylizacja lub kastracja.
Jestem zielony w temacie , ale proszę o pomoc, nie śpię w nocy bo koteczek wyje w niebogłosy.

Pozdrawiam.

MethOd

 
Posty: 4
Od: Śro paź 22, 2014 19:34

Post » Śro paź 22, 2014 20:00 Re: Ruja i problem

Najlepiej wysterylizować koteczkę gdy tylko skończy się ruja lub wyciszyć ruję farmakologicznie (provera) i zaraz sterylizować. Nie dopuszczać kocura, nie dopuścić do ciąży. W jakim wieku jest kotka?
Fundacja Pomocy Zwierzętom Kłębek KRS: 0000449181

Jarka

Avatar użytkownika
 
Posty: 10929
Od: Czw kwi 10, 2008 16:43
Lokalizacja: Poznań

Post » Śro paź 22, 2014 20:01 Re: Ruja i problem

MethOd pisze:Witam.

Jestem pierwszy raz na tym forum.
Mam mały (duży) problem z moją pupilką. Kupiłem ją jak miała miesiąc, kotka jest ogólnie jak to kotka, chodzi swoimi drogami.
Problem zaczął się w połowie sierpnia - ruja. W fachowych poradnikach napisano że ruja może trwać do miesiąca czasu, u tej agregatki trwa już prawie 2 miesiące.

Co najlepiej zrobić ? Jeden weterynarz stwierdził że za pierwszym razem lepiej dopuścić do niej kota, a dopiero po rozwiązaniu , sterylizacja lub kastracja.
Jestem zielony w temacie , ale proszę o pomoc, nie śpię w nocy bo koteczek wyje w niebogłosy.

Pozdrawiam.

Witaj na forum!
Nie idź więcej do tego sq#^%&^%na weta :evil: :evil: :evil: bo to debil jakiś.
Kotkę można sterylizować przed pierwszą rujką, to raz.