Kociaczki szukają odpowiedzialnego Domu

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Wto wrz 25, 2012 19:20 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-Dzieciaki szaleją :)

Kociama pisze:był telefon w sprawie "adopcji"
kobieta pytała czy są na tyle jeszcze małe żeby się nadawały :evil: ktos jej polecił że węże są smakoszami małych kotków a ona ma 2 węże
zjechałam sie po babie okropnie a ciśnienie miałam tak wysokie z tego wnerwa że mało pogotowia nie musiałam wzywać

Kociamko, zawiadom prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa. Podaj nr telefonu, z którego dzwoniła kobieta. Jeśli możesz :( bo doczytałam na Twoim wątku, w jakim stanie jesteś.
Obrazek
ObrazekObrazek

MalgWroclaw

Avatar użytkownika
 
Posty: 37193
Od: Czw paź 15, 2009 17:39
Lokalizacja: Wrocław, stolica Śląska :)

Post » Wto wrz 25, 2012 21:54 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzech :(

Dobry pomysł ,tylko muszę przekopać historię połączeń

Kociama

Avatar użytkownika
 
Posty: 23305
Od: Czw gru 07, 2006 18:34
Lokalizacja: Beskidy

Post » Wto wrz 25, 2012 22:00 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci pojechał

Następny Kociak podrzucony
szyba wybita,kratka zerwana ,nie wiem jak długo tam siedział
gryzł,wył niemiłosiernie,kupka nieszczęścia i ten wzrok ,taki smutny i zrezygnowany :(
Z Pomocą przyszły BUDRYSEK i RudyiSrebrnyKot bo ja już się załamałam całkowicie
Maluszek pojechał do BUDRYSEK
taki mały Michołek
sie ubeczałam nad tym Kociakiem jak już dawno nie
ObrazekObrazek

Kociama

Avatar użytkownika
 
Posty: 23305
Od: Czw gru 07, 2006 18:34
Lokalizacja: Beskidy

Post » Wto wrz 25, 2012 22:40 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci pojechał

On ładnie wygląda :)... Iwuś, będzie zdrów i szczęśliwy :D.
Zdjęcia nowe wklej Twojej dwójki dzieci, też się przydadzą do ogłoszeń.
Piękne są i futerka jak aksamit!!! :D.
Dziękuję. Trzymam kciuki za wszystkich :)!...

RudyiSrebrnyKot

 
Posty: 4830
Od: Nie paź 25, 2009 12:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post » Wto wrz 25, 2012 22:51 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci pojechał

RudyiSrebrnyKot pisze:On ładnie wygląda :)... Iwuś, będzie zdrów i szczęśliwy :D.
Zdjęcia nowe wklej Twojej dwójki dzieci, też się przydadzą do ogłoszeń.
Piękne są i futerka jak aksamit!!! :D.


Ciesz się że Go rano nie widziałaś :D
wyglądał okropnie i był cały w pajęczynach a śmierdział jak jedna wielka kupa

No Maluchy są śliczne i takie słodkie ciumaczki
ja myśle że One się tak bały bo pachniałyśmy psem :lol

Taaaakie duże jesteśmy :1luvu:
Obrazek

Kociama

Avatar użytkownika
 
Posty: 23305
Od: Czw gru 07, 2006 18:34
Lokalizacja: Beskidy

Post » Śro wrz 26, 2012 6:50 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci pojechał

Duże, śliczne i zdrowe - nic, tylko się zakochać :1luvu: A one mają już ogłoszenia? Bo ta baba to z jakichś starych mogła wziąć Twój numer.
“To co robimy dla nas, umiera wraz z nami. To co robimy dla innych i dla świata zostaje po nas i jest nieśmiertelne.” -A. Pine
nasz wątek: http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=1&t=159694

Alienor

 
Posty: 21407
Od: Pt mar 19, 2010 14:48

Post » Śro wrz 26, 2012 12:22 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci pojechał

Fajny ten Michałek-Maciuś :D Przerażony i nieszczęśliwy na tych zdjęciach, faktycznie, ale on jeszcze nie wie, że od momentu kiedy usłyszałaś jego płacz, Los się do niego uśmiechnął. Będzie dobrze!

Jak to dobrze, że Dziewczyny go od Ciebie przejęły :1luvu:
Obrazek

Lemoniada

Avatar użytkownika
 
Posty: 12876
Od: Pon maja 29, 2006 18:56
Lokalizacja: Skierniewice /Warszawa

Post » Śro wrz 26, 2012 21:53 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci pojechał

Schował się u Agi za piecem, ale wychodzi zjeść i generalnie zachowuje się normalnie... :) :ok: :ok: :ok:
Dziękuję. Trzymam kciuki za wszystkich :)!...

RudyiSrebrnyKot

 
Posty: 4830
Od: Nie paź 25, 2009 12:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post » Czw wrz 27, 2012 15:41 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci pojechał

RudyiSrebrnyKot pisze:Schował się u Agi za piecem, ale wychodzi zjeść i generalnie zachowuje się normalnie... :) :ok: :ok: :ok:


Mały bobek :)
mam nadzieję że poradzi sobie ze stresem,najgorsze były te pierwsze godziny bo był w szoku,myślę że to wychłodzenie i głod też potęgowały ten strach
potem wieczorem już siedział skulony na moich kolanach i jakby cycka szukał ,nawet pomrukiwał ,ale gdy Go postawiłam na podłodze to znowu prychał i chował się gdzie sie tylko dało ,a gdy znowu Go wzięłam na ręce to znowu był spokojniejszy

dobrze że je i że czuje sie dobrze
a to na pachwince to mam nadzieję tylko otarcie bo przecież nie kulał ani nie krzyczał gdy obmacywałam ,no troszke jak odkażałam to wył ale szczypało

Kociama

Avatar użytkownika
 
Posty: 23305
Od: Czw gru 07, 2006 18:34
Lokalizacja: Beskidy

Post » Czw wrz 27, 2012 15:55 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci pojechał

Fotki Malentasów :D
posta mi zjadło kurcze i od nowa muszę

wyprasuję Ci pranie ok?
Obrazek

Dziewuszka
Obrazek

Chłopczyk
Obrazek

Kociama

Avatar użytkownika
 
Posty: 23305
Od: Czw gru 07, 2006 18:34
Lokalizacja: Beskidy

Post » Czw wrz 27, 2012 16:01 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci pojechał

zabawa na całego
Obrazek Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kociama

Avatar użytkownika
 
Posty: 23305
Od: Czw gru 07, 2006 18:34
Lokalizacja: Beskidy

Post » Pt wrz 28, 2012 11:49 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci u BUDRYSEK

Jak one urosły! Kociamowa kuchnia to każdego utuczy :D
Obrazek

Lemoniada

Avatar użytkownika
 
Posty: 12876
Od: Pon maja 29, 2006 18:56
Lokalizacja: Skierniewice /Warszawa

Post » Pt wrz 28, 2012 20:09 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci u BUDRYSEK

No i dopa :roll:
Kociaki się posmarkały ,dzisiaj była wielka wycieczka do weta
ogólnie w domu koci szpital,w lecznicy aż czarno od chorowitków
zjadliwy wirus krąży
cała torebka leków i zlecen dla każdego
znowu szczepienie odroczone :( no trudno na choroby nie ma mocnych
mam nadzieję ze ten maluszek Maciuś nic u nas nie złapał ,był odizolowany ale wirus to wirus no i był mocno wyziębiony i w wielkim stresie

Dzisiaj też był telefon w sprawie Maluszków
młode małżeństwo z cieszyna
przyjechali zobaczyć i az piszczeli z zachwytu
niestety ja nie podzieliłam tej radości bo

nie osiatkuje jednak okien,mieszkają na 7 piętrze
dwie córeczki w wieku 5 i 7 lat będa miały frajdę ubierać kociaki w ubranka od lalek 8O 8O i wozic w wózeczku
będą mieszkały w łazience bo przeciez nie na pokojach itp itd :evil:
Podziękowałam za wizytę i poradziłam odwiedzić sklep zabawkowy

Kociama

Avatar użytkownika
 
Posty: 23305
Od: Czw gru 07, 2006 18:34
Lokalizacja: Beskidy

Post » Pt wrz 28, 2012 22:19 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci u BUDRYSEK

Słusznie poradziłaś :).
Maluch u Budryska na lekach przeciwbiegunkowych,ale to wczoraj. Dzisiaj info nie miałam, ale miałam za to baaardzo dużo pracy... :(
Ledwo na oczy patrzę...

Mam nadzieję, że Twoje trzpioty szybko wyzdrowieją!

:ok: :ok: :ok:
Dziękuję. Trzymam kciuki za wszystkich :)!...

RudyiSrebrnyKot

 
Posty: 4830
Od: Nie paź 25, 2009 12:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post » Sob wrz 29, 2012 8:26 Re: Błagam o pomoc dla dwóch Kociątek-trzeci u BUDRYSEK

Matko jednak chory :(
Biedny Maciuś,ciągle myśle jak długo On tam siedział,że Go wcześniej nie znalazłam
martwię się bo On taki maluśki
kciuki trzymam mocne :ok: :ok: :ok:

Kociama

Avatar użytkownika
 
Posty: 23305
Od: Czw gru 07, 2006 18:34
Lokalizacja: Beskidy

[poprzednia][następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Blue, darianna1, Discordia, Google [Bot], Tajron, wtenczas i 106 gości