Szalony Kot pisze:Ponieważ być może osoby nie mające facebooka nie wiedzą, jak to działa, to jeszcze dokładniej:Wybierając opis fanpage'a (czyli tej jakby strony na Facebooku) musisz poruszać się według ściśle określonych kategorii. Są kategorie biznesowe, firmy, przedsiębiorstwa, są osoby prywatne, są postacie fikcyjne - musisz jakoś się skatalogować. Te założone na FB strony nie są własnością założyciela, tylko facebooka - a ten zabiera prawo do administrowania stroną, jeśli przekroczy się 10.000 fanów w przypadku większości rodzajów fanpage'ów. Organizacje non profit i firmy są jednymi z niewielu, które tych praw nie tracą niezależnie od ilości fanów.
Te kategorie są dość ogólne i tak naprawdę bardzo wielu z nich brakuje - nie ma czegoś takiego jak domy tymczasowe, trzeba się pod coś podpiąć. Ale wpisanie się w kategorii organizacji non profit do niczego nie uprawnia, to tylko kategoria, w dodatku według mnie słabo widoczna.
Sugeruje coś osobom oglądającym. Ja absolutnie Ciebie o nic nie obwiniam, bo i o co, ale to jest mylące po prostu. Co do 10.000 fanów... Bądźmy poważni Koteria ma coś ponad 2000...