B-stok - jak zabezpieczyć balkon dla kota

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Czw cze 09, 2011 8:26 B-stok - jak zabezpieczyć balkon dla kota

Witajcie!
Od paru dni planuję zabezpieczenie swojego balkonu (a raczej balkoniku;/) tak żeby mógł być cały czas otwarty i jednocześnie żeby mój kot był bezpieczny. Jako że w kwestiach tego typu jestem zielona, nigdy tego nie robiłam, a wszelkie znalezione w internecie porady a nawet instrukcje (żeby nie było że sama nie szukałam;)) są dla mnie czarną magią, nie znam się na wkrętach, wiertarkach i tym podobnych, to piszę do Was, może znajdzie się ktoś doświadczony kto wręcz krok po kroku z dobrego serca podpowie mi co kupić i co i jak zrobić : )
może w skrócie przedstawię dokładniej sytuację - balkonik jest malutki, dosłownie taki że można na nim tylko nogami stanąć i na tym się kończy-typowy miniturowy balkon w bloku, jest też balustrada. Kot ma trzy miesiące, jest ciekawski i wszystko gryzie -dlatego wydaje mi się że lepsza byłaby siatka z drutu, bałabym się ze taką z jakby nitek przegryzie. Póki co pozaklejałam wszystko kartonami, ale jest to jedynie chwilowe wyjście.kot uwielbiał sobie patrzeć przez to okno balkonowe na to co się dzieje na zewnątrz, dlatego wolałabym żeby użyta była np siatka własnie - czyli coś przez co nadal będzie mógłw wyglądać.no i tu zaczyna się problem bo nie wiem jak się za to zabrać;/ pomocy Kociarze!

monika_89

Od: Wto lut 01, 2011 9:28

Post » Czw cze 09, 2011 15:06 Re: B-stok - jak zabezpieczyć balkon dla kota

Myślę, że warto zajrzeć pod te linki:

http://miau.pl/zabezpieczenia/balkony.php

viewtopic.php?f=8&t=127927&start=0

viewtopic.php?t=348

Jeśli podpowiedzi tam zawarte nie wystarczą, a nie masz zdolności majsterkowicza, to może lepiej zatrudnić fachowca? (Tylko że ponoć czasem są długie terminy :( ).