
ten kot po tak ciężkiej, ofiarnej walce o jego życie, prawie wyrwany z drogi za Tęczowy Most zasłużył na najlepszy domek

Wszystkiego dobrego Księciuniu na nowej drodze życia

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy
Szalony Kot pisze:Erin, foty są tak dobre, że powinnaś jeździć na każde wydanie kota do DS, takie foty wrzucamy na naszego facebooka do albumu "w nowych domach"![]()
Poniżej stan na dziś, jak rozumiem? :>smarti pisze:Koty gotowe do adopcji posiadające ogłoszenia:
Simba i Zuza,
Burania,
Rysia,
Kulka.
Koty gotowe do adopcji czekające na swoje ogłoszenia:
Funio (ma FB)
Zozol2,
Nesca,
Pedros.
Koty niegotowe do adopcji wraz z podaną przyczyną:
Krówka-brzydkie oczko,
Milka-leczony glut przewlekły,oraz zewnątrzwydzielnicza niewydolność trzustki.
Ciumcia-leczona anemia i zapalenie dróg moczowych,
A co do reklam na FB - to jest takie coś, co się wyświetla z boku. Jest ich kilka typów - można np. wziąć post "żywcem" wzięty, z jego zdjęciem, opisem, ilością polubień i komentarzy i zrobić z niego reklamę. Można samemu wybrać fotkę i tekst (są ograniczenia co do długości).
Najistotniejsze to dobre wybranie grupy docelowej - ponieważ FB zbiera informację na temat tego, co kto lubi, to można dobrać taką reklamę wg określonego targetu, np.
Kobiety 15-40 lat
Lubiące strony w kategorii "zwierzęta".
Im lepiej określony target, tym skuteczniejsza reklama, wiadomo
W określeniu targetu pomoże nam specjalista robiący reklamy dla naprawdę dużych marek, dzięki niemu będziemy mieli też liczenie po kosztach i w dobrych dniach, uruchomione wtedy, kiedy my zechcemy, a nie wtedy, kiedy FB nas dopuści (dzięki temu np. puścimy naszą reklamę od 20tej do 20tej, zaliczając dwie "oglądalne" pory dnia zamiast np. od 8mej do 8mej, zaliczając tylko jeden wieczór).
Tylko że za reklamę trzeba zapłacić. Koszta są relatywnie niewielkie - można płacić za obejrzenie lub za kliknięcie (wejście) w samą reklamę. Koszt jednego wejścia to ok. 1,70-1,90 pln. Szacunkowo w ciągu jednego dnia rotowania reklamy wchodzi ok. 100-500 osób. Można ustalić górny limit, czyli jeśli np. ustalimy limit na 190 pln, to po kliknięciu reklamy przez 100-120 osób reklama automatycznie się zamknie lub zapyta nas, czy chcemy zwiększyć środki. To bezpieczne rozwiązanie.
Wiadomo - najlepiej zrobić to intensywnie, w miarę krótkim czasie. Adam dał nam bon na 100 pln, ja daję drugą stówę. Dla mnie 100 osób więcej to bardzo dużo - bo oni polubią, skomentują, udostępnią i dalej zobaczą to ich znajomi
smarti pisze:
A Burania...Burania buuuczy i jest przeszczęśliwa-jest w swoim domku to co ma nie być
![]()
![]()
![]()
![]()
smarti pisze:Jus-wypiłaś wino dla Marzeni![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
smarti pisze: nie nie Marzenia-w swoim domku tymczasowym,póki co
Marzenia11 pisze:(...)
chociaż w sumie dla kotow takie żywe drzewko, bez ozdób....![]()
pwpw pisze:Marzenia11 pisze:(...)
chociaż w sumie dla kotow takie żywe drzewko, bez ozdób....![]()
A dlaczego bez ozdób? Coś przecież trzeba powiesić,żeby miały co zdemolować
Użytkownicy przeglądający ten dział: Tundra i 69 gości