No i git. Ciekawe tylko jaki skutek to odniesie... Ja na Feliwaya czekałam prawie 2 miesiące. Czemu wystawiają coś czego nie mają w magazynie? To po pierwsze. Dostałam za to taki sam w działaniu produkt ale DLA PSÓW

No bo co tam, pies, kot jeden ch..j, to zwierze i to zwierze.

Ciekawe czy jak się zamówi karmę dla kota to wyślą dla chomika

Potem jak już doszło od producenta to wysłali i się "zgubiła" paczka, mieli wysłać nową ale znów czekali na same dyfuzory (kto zamawia od producenta tylko dwa dyfuzory - no bo skoro do pierwszej zagubionej paczki zamówili dla mnie dwa dyfuzory to chyba tak duża firma z tyloma zamówieniami dziennie powinna na zapas choć ze dwa dodatkowe zamówić.

Stąd moje podejrzenie, że ta pierwsza paczka w ogóle nie została wysłana

Potem dostałam maila że może mi wyślą same wkłady a dyfuzory niech sobie wezmę od tego preparatu dla psów. Delikatnie im napisałam że producent wyraźnie pisze o nie zamienianiu dyfuzorów i wkładów na inne, a to jest mechanizm łączący prąd i olejki eteryczne więc eksperymentowanie w tym przypadku było by delikatnie mówiąc nie na miejscu

No i w kooooońcu dostałam to co zamówiłam.
Pomijam fakt że musiałam chyba z 10 razy wysłać informację, że telefon mój może nie odpowiadać w godzinach od 10 do 18 bo często nie mam w pracy zasięgu i albo poza tymi godzinami albo kontakt mailowy. Dopiero po kilku razach "dotarło" (czy oni w ogóle czytają maile?). Do tego do jednego zamówienia dostałam maile od 4 różnych osób z pytaniem o to samo...
No daleko to jest na pewno od profesjonalizmu
