Kuwetowe bomby biologiczne narazie bez diagnozy

Kocie pogawędki

Moderator: Estraven

Post » Sob paź 29, 2022 7:01 Kuwetowe bomby biologiczne narazie bez diagnozy

Cześć :) Jestem nowa na forum i jestem nowicjuszem jeśli chodzi o koty, a widzę że macie tutaj ogromną wiedzę i fajną społeczność więc liczę po cichu na dobre rady i wsparcie...
Mam dwa koty ze schroniska od półtora miesiąca, kotkę ok roczną i kocura ok 2,5 - 3 lat. Znalezione i adoptowane razem. Fiv/felv ujemne.
Problem jest z kocurem, a raczej z tym co zostawia w kuwecie i jaki ma stosunek do jedzenia.
Potrafi pochłonąć ogromne ilości jedzenia, jak zje swoje to leci podebrać kotce, ma agresję pokarmową? albo jakiś lęk, karmimy koty oddzielnie i dodatkowo kupiłam kocurowi miske spowalniającą, bo łapczywie połykał i zaraz wymiotował, pomogło. Ogólnie kocur jest raczej z tych nieśmiałych, lękliwych, panicznie boi sie weterynarza a raczej jazdy do niego, potrafi się skasztanić w aucie w minutę.