PIOTRKOWSKIE KOTY: domy tymczasowe na cito

Koty i kotki do adopcji

Moderatorzy: Estraven, LimLim, Moderatorzy

Post » Czw kwi 23, 2009 11:03 PIOTRKOWSKIE KOTY: domy tymczasowe na cito

No i stało się... jestem po mojej pierwszej wizycie w piotrkowskim schronisku, po rekonesansie. Wrażenia dobrego nie robi. Warunki są jakie są, ale rąk załamywać nie będę. Po prostu trzeba się zabrać do roboty i tyle, bo do zrobienia jest naprawdę dużo! Wiem, że "na hurra" wszystkiego poprawić się nie da, ale metodą małych kroczków może uda mi się wprowadzić kilka zmian. Oczywiście liczą na Wasze wsparcie drogie forumowe cioteczki i forumowi wujowie. Nie mam doświadczenia w takich działaniach, ale mam kilka pomysłów i dużo, dużo dobrych chęci!
Mam już do pomocy jednego ochotnika - mojego męża :), ale jestem zachłanna i liczę na wiele więcej... :twisted:

W piotrkowskiej kociarni jest na razie niewielu podopiecznych (niestety wiosną lada moment pojawi się ich więcej). Obecnie wszystkie koty, które udało mi się "namierzyć" - to 7 dorosłych i 6 malutkich osesków (w tym piękne trikolorki).

PIERWSZE TROCHĘ NIEUDOLNE :? PREZENTACJE:

Po wejściu do kociarni uwagę momentalnie przykuwa biało-bury nastolatek ZIBI. Tego ufnego, barankującego non stop słodziaka po prostu nie da się nie zauważyć. Schroniskowa kociarnia to nie miejsce dla Zibiego. Spragniony ludzkiej obecności i pieszczot Zibi nie pozwala człowiekowi na nic, ani na robienie zdjęć, ani na zajęcie się pozostałymi kotami. Śledzi każdy jego ruch. Zibi "na moje oko" jest nastolatkiem. Myślę, że ma około pół roku, ale moja intuicja często mnie zawodzi, więc w następnym tygodniu chętnie zabrałabym go do weterynarza na "przegląd". Tak czy owak Zibi jest świetny i mam nadzieję, że długo w kociarni nie zabawi. Poszukiwania domu czas zacząć!

FOTY:

Obrazek

ZIBI we własnej osobie

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

OPIS TECHNICZNY :D :

Umaszczenie: biało-bury, pręgowany ogon

Imię: Zibi