Lubuskie- pomoc puchatym

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Czw lut 19, 2009 12:36 Lubuskie- pomoc puchatym

Na wzór innych regionów- Krakowa i Śląska, zapraszam lubuskie do pomocy puchatym.

Nie chcę dzielić na północ- południe lubuskiego, czyli Gorzów- Zielona Góra, zapraszam wszystkie chętne osoby.

Ja oferuję- transport, DT, kontrole przed i po adopcyjne.

Potrzebne:
- domki tymczasowe,
- osoby odpowiedzialne za bazarki
- za przeglądanie i wyszukiwanie puchatych z naszego terenu w gazetach, internecie, ogłoszenia w gabinetach, inne.
- za ogłoszenia o puchatych do adopcji

Jak tylko się zorganizujemy, też planuję zrobić spotkanie integracyjne, a co??? Nie będziemy gorsi od Krakowa, tylko ja nie mam doświadczenia z plaskatymi, za to z dużymi kudłaczami tak!!!!!!!!!
:oops:

czia

Od: Wto cze 19, 2007 13:19

Post » Czw lut 19, 2009 14:38

Dasz radę. Fajnie że się zabrałaś za organizację.

Pieczarka

Od: Wto lip 15, 2008 12:23

Post » Czw lut 19, 2009 22:44

Jestem z Zielonej, ale nie wiem, czy się na cokolwiek przydam....nie znam się na puchatkach, co najwyzej w poczekalni u weta je oglądam, bo do mnie same burasy lgną :twisted:

DT być aktualnie nie mogę (2 białaczkowce na stanie w kawalerce), czasu też nie mam szczególnie dużo, ale czasem doraźnie mogę pomóc, szczególnie jakby coś w moich okolicach trzeba było zrobić/sprawdzić/pojechać (mam nadzieje, ze juz niedługo odzyskam auto słuzbowe i będę wtedy bardziej mogłą pojeżdzić :wink: )
Obrazek*Obrazek*Obrazek*Obrazek

Jeśli nie odbieram, to postaram się jak najszybciej oddzwonić - 695-817-051
Wyprzedaż przeprowadzkowa - viewtopic.php?f=27&t=110041 - ZAPRASZAM!

milenap

Od: Czw mar 06, 2008 12:35

Post » Pt lut 20, 2009 0:41 Re: Lubuskie- pomoc puchatym

czia pisze:Na wzór innych regionów- Krakowa i Śląska, zapraszam lubuskie do pomocy puchatym.

Nie chcę dzielić na północ- południe lubuskiego, czyli Gorzów- Zielona Góra, zapraszam wszystkie chętne osoby.