Kicia - nasza kochana rozrabiaka.

blaski i cienie życia z kotem

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Wto kwi 01, 2014 19:42 Kicia - nasza kochana rozrabiaka.

Kicia - obecnie już 3 letnia kotka, która trafiła do nas jako 2 miesięczne maleństwo. Chciałbym żeby i ona miała swoje miejsce tutaj na forum. Na początek Kicia wita się z forum na tej fotce i obiecuje że będzie jej tutaj więcej. Obrazek
Człowiek jest cywilizowany na tyle, na ile potrafi zrozumieć kotaObrazek

andy3458

Avatar użytkownika
 
Posty: 96
Od: Wto wrz 03, 2013 16:45
Lokalizacja: Lublin

Post » Wto kwi 01, 2014 20:17 Re: Kicia - nasza kochana rozrabiaka.

Rozrabiaka? Tu wygląda bardzo dostojnie. Jest śliczną buraską :love:
"...nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"

http://diakrytyczne.pl/

dzika ruta

Avatar użytkownika
 
Posty: 1971
Od: Pon mar 17, 2014 12:03

Post » Wto kwi 01, 2014 20:59 Re: Kicia - nasza kochana rozrabiaka.