U naszego 16-letniego Persika wet zdiagnozował mocznicę [*]

rozmowy o cukrzycy i niewydolności nerek u kotów

Moderator: Moderatorzy

Regulamin działu
Uwaga! Porady na temat leczenia udzielane są na podstawie pk.13 regulaminu forum.

Post » Czw lut 20, 2014 16:58 U naszego 16-letniego Persika wet zdiagnozował mocznicę [*]

Przydreptałam tutaj w poszukiwaniu wszelkich informacji na temat mocznicy.
W poniedziałek wet na podstawie badania krwi stwierdził u mojego puchatka właśnie mocznicę.
Jestem zielona w temacie wszelkich chorób, czytam wszystko co podchodzi pod ten temat, ale tak naprawdę to z żalu nic do mnie nie dociera...oprócz...paniki...

Kocio ma 16 lat.
Od świąt kocurek pomaleńku tracił na wadze (ważył ok.6,7) i zrobił się bardziej "leniwy", ale nie miał żadnych innych niepokojących objawów.
Jego lenistwo tłumaczyliśmy jego wiekiem.


Nie ma biegunek, nie ma żadnych zmian w jamie ustnej, nie śmierdzi mu z pycholka.
Z piciem też wydaje mi się, że było i jest normalnie, nie pił w nadmiarze, siusiał normalnie i cały czas ma apetyt, tzn. miał do wczoraj.

Dzisiaj nie ruszył jedzenia, a dostaje od poniedziałku hillsa na zmianę raz kurczak raz łosoś..
Dzisiejszy brak apetytu tłumaczę, niechęcią do jedzenia czwarty dzień z rzędu tego samego, ale własnoręcznie podkarmiam, podaję bezpośrenio do pychola...
Narazie wykupiłam u weta saszetki k/d feline renal health...(to jedzonko polecił wet)

Czy może mi ktoś podrzucić fachową wskazówkę, co jeszcze mogę podawać kocurkowi do jedzenia...

I czy takie wyniki mogą być wyrocznią...
Opis badania.
"Diagnoza: Mocznica"
Opis badań laboratoryjnych
Biochemia krwi.
Glukoza: 88,6 mmol/l (=) (5,6-7,3) +
Kreatynina: 6,18 mgdl (=) (1-1,8) +
Mocznik: 38,2 mmol/l (=) 4,15-11,62) +

Wet zasugerował, że jeżeli persik nie będzie miał apetytu i wyniki się nie polepszą to kocio może odejść...
W piątek będzie miał kontrolne badania.
Od poniedziałku kocio dostaje: