ZAPRASZAM.... DLA MOICH KOTÓW MAŁE AGD I KRECIK

Indywidualne aukcje na kocie potrzeby

Moderator: Moderatorzy

Post » Pon maja 23, 2011 21:13 ZAPRASZAM.... DLA MOICH KOTÓW MAŁE AGD I KRECIK

Na początek o nas...

Pracuję, na stażu z PUP..
TŻ pracuje za minimalną krajową..
Studiuję zaocznie (zalegam z opłatami za studia)
Mam 3 i pół letnie dziecko.

Nasz życie rypło się 7 miesięcy temu, straciliśmy dorobek naszego życia, do tej pory spłacamy duży kredyt, to potrwa jeszcze 7-8 lat.