HELP!Niewidoma brytyjka do oddania,właściciele chcą uśpić :(

Koty i kotki do adopcji

Moderatorzy: Estraven, LimLim, Moderatorzy

Post » Sob paź 06, 2012 11:34 HELP!Niewidoma brytyjka do oddania,właściciele chcą uśpić :(

Witam wszystkich i błagam o pomoc.

Znajomi chcą oddać kotkę - brytyjkę. Ma piękne oczka, które niestety nie widzą i na pewno już niczego nie zobaczą... :( Kotka ma około roku, chowana w domu. Wiem na razie tyle. Dzisiaj postaram się dowiedzieć więcej informacji, a jak się dowiem, na pewno napiszę. Wiem jeszcze to, że jak się nie znajdą żadni chętni to kicia pójdzie do uśpienia :cry: Widziałam, że bardzo często pomagacie w takich sytuacjach, błagam popytajcie..może ktoś chciałby się nią zaopiekować. Ja niestety nie mogę :( Sama jestem jeszcze studentką, wynajmuję pokój w mieszkaniu studenckim. Nie wiem co będzie po zakończeniu studiów.. Sama już jedną kotkę przygarnęłam, ale niestety nie mogę sobie pozwolić na kolejną bo to zbyt wielka odpowiedzialność.

W razie jakby się ktoś zdecydował to piszcie proszę na maila: prunelka_@poczta.onet.pl

p.s. kotka mieszka obecnie w Olsztynie
Ostatnio edytowano Sob paź 06, 2012 13:11 przez aassiiaa, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przenoszę wątek na odpowiednie podforum.

prunelka

 
Posty: 35
Od: Czw wrz 13, 2012 13:05

Post » Sob paź 06, 2012 13:25 Re: HELP!Niewidoma brytyjka do oddania,właściciele chcą uśpi

co się stało że kicia nie widzi????????????????????//
i dlaczego nie szukają jej domu ogłaszając na różnych portalach tylko myslą o uśpieniu :?: :evil:
Obrazek

dorcia44

 
Posty: 43915
Od: Pt maja 19, 2006 20:20
Lokalizacja: Warszawa

Post » Sob paź 06, 2012 14:32 Re: HELP!Niewidoma brytyjka do oddania,właściciele chcą uśpi