Wątek nieaktualny!DO ZAMKNIĘCIA!

Koty i kotki do adopcji

Moderatorzy: Estraven, LimLim, Moderatorzy

Post » Czw sie 18, 2011 7:42 Wątek nieaktualny!DO ZAMKNIĘCIA!

Piszę na prośbę koleżanki,do adopcji ma 2 kociaki z umową adopcyjną w Gliwicach woj.śląskie pan jest z Łodzi...Chce osobiście przyjechać po kociaki przez telefon wydaje się rozsądny,ale my już nie wierzymy nikomu,ja adopcjami zajmuję się od 2006 roku,koleżanka od 3 lat...Czy jakaś cioteczka by się nie wybrała do pana z wizytą,On jest powiadomiony...Adres i telefon podam na pw.(pan chce przyjechać w łikend)
Ostatnio edytowano Czw sie 25, 2011 19:27 przez Gosiara, łącznie edytowano 2 razy
Gosiara

Post » Czw sie 18, 2011 23:56 Re: Kto może zrobić wizytę przeadopcyjną?Łódz ul.Aleksandrowska

Ja w sumie mam niedaleko,ale nigdy żadnej takiej wizyty nie przeprowadzałam i oprócz wiadomo zabezpieczeń i warunków o co bym miala jeszcze pytać na co patrzeć?jeśli bym miała zrobić ją ja, to poprosze o wszystkie instrukcje na pw,bo nie chcę,zeby potem było,że mi się spodoba,a będzie nie daj boże jakiś niewypał
Ewentualnie bym mogła pójść na ten pierwszy raz z kimś kto już robił takie wizyty,wtedy będę mogła w przyszłości na pewniaka to robić
I przede wszystkim kiedy by to miało by być,żebym miała z kim dziecko zostawić na ten czas i jaka to jest okolica tej Aleksandrowskiej?,bo ta jest długa i szeroka
Ja jutro będę na forum przed 14.00 jak tż do pracy wyjdzie,rano nie dam rady zajrzeć
Obrazek

Myszolandia

Od: Pon sty 19, 2009 22:48

Post » Pt sie 19, 2011 6:06 Re: Kto może zrobić wizytę przeadopcyjną?Łódz ul.Aleksandrowska

Przede wszystkim nacisk na osiatkowanie okien bo to 10 piętro!!!Sterylizacja,kastracja bo kocurek i kotka(rodzeństwo) co do karmy ,żwirku,drapaków wiedzą bo już mieli koty,najbardziej zależy nam na osiatkowaniu okien! Kiedy byś mogła tam podjechać?W sumie wizyta na cito bo pan chce przyjechać po kociaki jutro :roll:
Gosiara