Transfuzja krwi, jak napisac skargę do izby wet???

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pt paź 17, 2008 15:30 Transfuzja krwi, jak napisac skargę do izby wet???

Witam!
Wiecie może ile można jednorazowo pobrać krwi od kota dawcy? Jak w ogóle wygląda procedura pobierania?
A może znacie jakieś książki gdzie to jest napisane, chodzi mi o weterynaryjne, jakbyście znali to podajcie tytuły pliz :)

bo ja w necie znalazłam że 10 ml/kg ciała,ale wiadomo że w necie to wszystko można sobie napisać więc lepiej sprawdzić.

Edit- ponieważ zamierzam złożyć skargę do lubelskiej Izby Wet, a nie bardzo wiem co i jak, jak mam to zrobić? To sie pisze samemu, czy może na formularzu? :oops: Trzeba od prawnika pismo czy nie?
Wybaczcie durne pytania ale jestem zielona :oops:
Ostatnio edytowano Sob paź 18, 2008 19:11 przez ewa13, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek

ewa13

Od: Czw wrz 06, 2007 22:36

Post » Pt paź 17, 2008 15:52

Tak to prawda:) ze zdrowego kota mozna utoczyc 10ml krwi na kg masy ciała.
Jestem w kropce....... zgadnij w której
Obrazek

aga9955

Od: Czw sie 14, 2008 18:51

Post » Pt paź 17, 2008 16:05

Ech, dzięki... :? mojemu kotu pobrano 90 ml, nie zważono go wcale, a waży 4,7 kg...
biedaczek malo nie umarł...
http://forum.miau.pl/viewtopic.php?t=80522 tu jest o nim, strony 8-10

bardzo bym prosiła o książki gdyż chce być pewna że te 90 ml to za duzo, choc powiedziało mi to już 6 wetów!!!
na wetke która pobrała mu 90 ml zamierzam złożyć skargę do izby wet
Obrazek

ewa13

Post » Pt paź 17, 2008 16:09

ewa13 pisze:Ech, dzięki... :? mojemu kotu pobrano 90 ml, nie zważono go wcale, a waży 4,7 kg...
biedaczek malo nie umarł...
http://forum.miau.pl/viewtopic.php?t=80522 tu jest o nim, strony 8-10

bardzo bym prosiła o książki gdyż chce być pewna że te 90 ml to za duzo, choc powiedziało mi to już 6 wetów!!!
na wetke która pobrała mu 90 ml zamierzam złożyć skargę do izby wet