Lublin centrum, pomocy, CZY KTOŚ MA DRABINĘ?

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pon lis 28, 2016 19:07 Lublin centrum, pomocy, CZY KTOŚ MA DRABINĘ?

Cześć, jestem tu zupełnie nowa i nie znam się na forach więc z góry przepraszam jeśli robię coś źle. ALE... zarejestrowałam się tutaj bo potrzebuję szybkiej pomocy. Od jakiejś godziny (lub więcej) za moim oknem zawodzi kot. Myślę sobie - jest zima, mróz dzisiaj ścisnął i pada troszkę śniegu - mało prawdopodobne, żeby się zebrało mu na marcowanie. Dla spokoju ducha wyszłam z domu poszukać go (mieszkam w centrum miasta). Znalazłam go na tyłach kamienicy, siedzi na wysokim (2-3 metrowym) oblodzonym murku. Nie ma żadnej obroży ani szelek ale nie wygląda jednak na chorego czy wychudzonego, chyba że tak sobie sierść napuszył. Nie wiedziałam o co chodzi, czy nie umie zejść, próbowałam go zwabić jedzeniem, trochę się kręcił ale nic z tego. Podszedł na pobliski blaszany daszek i zaczął drzeć się głośniej. Wlazłam na jakiś murek żeby zajrzeć no i leży tak jakiś drugi kot i się nie rusza. Ten pierwszy stoi nad nim i zawodzi. Nie wiem co robić. Nie jestem w stanie wejść tam na górę zobaczyć czy ten czarny żyje. Może nie wiem, przymarzł do dachu? (możliwe to? ). Może nie żyje i ten pierwszy to przeżywa? Nie wiem jak mogłabym pomóc a chciałabym.
Ostatnio edytowano Pon lis 28, 2016 22:31 przez Kwach, łącznie edytowano 1 raz

Kwach

 
Posty: 4
Od: Pon lis 28, 2016 18:55

Post » Pon lis 28, 2016 19:41 Re: Pomocy, za oknem kot w potrzebie

W Poznaniu w takich przypadkach (kot w potrzebie na wysokości) pomaga Straż Pożarna. Zadzwoń 998.
Fundacja Pomocy Zwierzętom Kłębek KRS: 0000449181

Jarka

Avatar użytkownika
 
Posty: 10927
Od: Czw kwi 10, 2008 16:43
Lokalizacja: Poznań

Post » Pon lis 28, 2016 20:28 Re: Pomocy, za oknem kot w potrzebie

Kurczę... Może któryś z sąsiadów ma drabinę?... Ten drugi kot może nie być martwy, może jeszcze żyje :(