Nie wiem już co mam robić...

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Wto wrz 30, 2014 20:20 Nie wiem już co mam robić...

:placz: Mój wychodzący kot Batman wyszedł z domu, jak zawsze. Widziałam go po południu bo zazwyczaj chodzi po łące przed domem i łapie myszy. Wieczorem go wołam, a tu nic. Zaczynam robić się nerwowa i wołam "kici, kici Baattman!!". Zawsze przychodził, a teraz nie. Czekam na niego przez 4 dni, strasznie tęsknie. :placz: :placz: Ogłoszenia rozwieszone, jak i dodane na kilku portalach. Ciągle nic!!! Batman miał chipa, był kastrowany, chociaż to niby zwykły europejski znajda. Dla mnie wszystko. Strasznie tęsknie. :placz: :placz: Może wy macie jakieś pomysły na to, co mogę jeszcze zrobić..??

Batmankowa

Avatar użytkownika
 
Posty: 2
Od: Wto wrz 30, 2014 20:13

Post » Wto wrz 30, 2014 20:35 Re: Nie wiem już co mam robić...

Łąka i przydrożne rowy też przeszukane?
"...nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"

http://diakrytyczne.pl/

dzika ruta

Avatar użytkownika
 
Posty: 1971
Od: Pon mar 17, 2014 12:03

Post » Śro paź 01, 2014 5:46 Re: Nie wiem już co mam robić...

Szukaj tez dookola domu. Pod schodami, wszystkie krzaki przy plocie, w piwnicy jesli masz tam otwarte okno, wszedzie dookola domu bo kot moze byc przerazony czyms lub ranny i chowac sie gdzies przy domu. Potem rozszerzaj radius, na wolanie moze nie przyjsc, nos ze soba jakies mocniej pachnace jedzenie ktore lubi.
Mozesz z tym jedzeniem troche chodzic i szukac, i troche posiedziec spokojnie, on moze siedziec w jakiejs jamie na lące i samo przejscie obok i wolanie czasami kota nie osmieli, ale jesli wyglodnial to zapach jedzenia moze go przyciagnac.

Wystaw tez jedzenie przed drzwi wieczorem i zobacz czy nie przyjdzie zjesc.

Czy kot kastrowany? Jesli nie, to mogl wybrac sie na dalszy wypad i moze gdzies walczy z innymi kotami o kocice.