5 KOTKÓW potrzebuje pomocy! Łódź

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pon lip 07, 2014 18:41 5 KOTKÓW potrzebuje pomocy! Łódź

Witam, mam 5 maluchów, które pilnie potrzebują pomocy! Kotki są dzikie tak jak ich rodzice. Próbowałam i kontaktowałam się z kilkoma fundacjami, ale żadna nie zobowiązała się pomóc. Potrzebuje pomocy w złapaniu ich (matka je bardzo zaciekle broni), w znalezieniu fundacji, która wykastruje rodziców maluchów i w znalezieniu dla nich domów. Nie znam się na kotach i nie wiem czy będą nadawały się do adopcji. Jeśli ktoś miałby możliwość pomóc BARDZO PROSZĘ! Nie wiem co zrobić, a szkoda mi maluchów.

pienkowska.k

Od: Pt lip 04, 2014 10:13

Post » Pon lip 07, 2014 19:10 Re: 5 KOTKÓW potrzebuje pomocy! Łódź

Na tym wątku znajdziesz dziewczyny z Łodzi napisz o co chodzi na pewno pomogą
viewtopic.php?f=1&t=159400&p=10662861#p10662861
Powodzenia trzymam kciuki :ok:
Szyszka ............................................. Moris .............................................. Glutek i Muszka
Obrazek Obrazek Obrazek [url=https://naforum.zapodaj.net/e1a033c7ccbe.jpg.html][url=https://naforum.zapodaj.net/35b4fd9e2ec9.jpg.html]

iwaka

Od: Pt sie 12, 2011 18:33

Post » Pon lip 07, 2014 21:12 Re: 5 KOTKÓW potrzebuje pomocy! Łódź

pienkowska.k pisze:Witam, mam 5 maluchów, które pilnie potrzebują pomocy! Kotki są dzikie tak jak ich rodzice. Próbowałam i kontaktowałam się z kilkoma fundacjami, ale żadna nie zobowiązała się pomóc. Potrzebuje pomocy w złapaniu ich (matka je bardzo zaciekle broni), w znalezieniu fundacji, która wykastruje rodziców maluchów i w znalezieniu dla nich domów. Nie znam się na kotach i nie wiem czy będą nadawały się do adopcji. Jeśli ktoś miałby możliwość pomóc BARDZO PROSZĘ! Nie wiem co zrobić, a szkoda mi maluchów.

Dla Rodziców maluszków może być sterylizacja miejska- finansowana przez miasto.
ObrazekObrazek

isiaja

Od: Śro gru 28, 2011 13:36

Post » Pon lip 07, 2014 22:43 Re: 5 KOTKÓW potrzebuje pomocy! Łódź