3 małe kocięta z kocim katarem- proszę o rady

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pon maja 26, 2014 7:49 3 małe kocięta z kocim katarem- proszę o rady

Witam! Mam w domku 3 nieciekawie wyglądające maleństwa z kocim katarem.
Jestem wolontariuszką w schronisku, dom tymczasowy dla kociąt prowadzę od 3 lat- ostatnio jednak musiałam zrobić sobie przerwę ze względu na własne kocisko. Okazało się niedawno że ma wodogłowie, a jest kotem bardzo przeżywającym- chowa się gdy tylko usłyszy domofon i nie lubi nowych żyjątek w domu-zaczyna się stresować i nasila się u niego oczopląs. Oprócz niego mam jeszcze inne dwa dorosłe koty na tymczasie a jestem studentką i mieszkam w malutkim mieszkanku, dlatego tez z przyjęciem pod swój dach nowych biedaków miałam lekki dylemat. 3 tygodnie temu, gdy byłam w schronisku, przyniesiono 4 małe zasmarkane, zaropiałe i sapiące kulki. Były w złym stanie, jednego z czwórki od razu dośpiono, bo był w stanie agonalnym. Nikt z wolontariuszy w tamtym dniu w schronisku przebywających nie chciał ich wziąć, a w niedziele schronisku zamknięte, takie maleństwa i odsikać i nakarmić trzeba- a ja tak już mam że wystarczy że spojrzę na takiego stworka, to gdy nie będę miała świadomości że leży na termoforku najedzony i smacznie śpi, sumienie nie da mi spokoju. Moje kocisko z początku standardowo panicznie się bało i uciekało pod kocyk- bo nowy zapach, bo wydaje dziwne dzwięki, piszczy i prycha, ale po dwóch dniach obył się chłopak i teraz jest już dobrze.