kociaki szukaja domu-okolice Wrocławia(Brzeg Dolny)

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Czw cze 10, 2004 22:38 kociaki szukaja domu-okolice Wrocławia(Brzeg Dolny)

Mamy problem dokarmiamy koty w piwnicy,własnie mamy 1 miesięczne kociaczki,niedługo więc muszę znależc im nowe domki,jedna to kotka(szylkretowa,bardzo oryginalna maśc)a drugi kociak nieokreslony(widzimy je tylko przez dziurę w scianie piwnicy,przez która dokarmiamy maluchy),dzis natomisat pojawiło sie dwutygodniowe miauczące maleństwo,prawdopodobnie kolejne dziecko kociej rodzinki(w piwnicy jest nestorka rodu i 2 pokolenia ich dzieci).Kota mogę osobiście dowieźć w okilicach mego zamieszkania(Brzeg Dolny).Kontakt-gg3300680 tel 695549073.Poza tym jestem lekarzem weterynarii i służe pomocą forumowiczom,sercdecznie pozdrawiam i jestem Wam wdzięczny za Wasze wielkie serce,proszę nie zmieniajcie sie.
Etho
 

Post » Czw cze 10, 2004 23:02

Nestorke rode to chyba warto wysterylizowac :roll: a skoro jestes wetem, to nie bardzo rozumiem, czemu sie to jeszcze nie stalo...
I trzymam kciuki za znalezienie domkow!
Gość
 

Post » Czw cze 10, 2004 23:11

Koty są dzikie i mają małe cięzko nam jest je złapac jesteśmy na etapie oswajania ,oczywiście w planie jest sterylizacja,sa to koty po przejsciach bardzo boja sie ludzi,sa okaleczone(jedna ma przetrącony pyszczek,druga miała paskudna rane na szyi),jedyne,na co nam pozwalaja,to podrzucanie pozywienia ale wierzę,że bedzie lepiej jedna daj sie juz nawet pogłaskac,nie moge nic zrobic dopóki nie bede mieć pewności,że nie sa w ciązy albo karmia,zabieg byłby katastrofa dla małych(nie jestm za bardzo za tym aby sterylizowac ciezarne mam za miekkie serce wole znależc im dom)
Gość
 

Post » Czw cze 10, 2004 23:25