Urządzanie mieszkania pod kocią współlokatorkę + CZEŚĆ!

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Sob lis 09, 2013 8:49 Urządzanie mieszkania pod kocią współlokatorkę + CZEŚĆ!

Witam wszystkich serdecznie!
Wkrótce zostanę szczęśliwym opiekunem małej kotki w związku z czym postanowiłem zarejestrować się na stosownym forum, aby zgłębiać wiedzę i rozwiewać wątpliwości :)
Jestem kompletnie zielony w kocich sprawach, nigdy wcześniej nie posiadałem kota, a moja wiedza o nich ogranicza się do tego co zdołałem pochłonąć z książek i przeróżnych internetowych źródeł. Koty lubiłem od zawsze (chyba nawet z wzajemnością), strasznie mi się podobały z wyglądu i charakteru i od kilku lat zmagałem się z chęcią wzięcia jednego pod swoje skrzydła - zawsze były ku temu jakieś przeszkody, ale teraz nareszcie mam do tego warunki, więc decyzja zapadła błyskawicznie.

Ja mam na imię Kuba, a moja kotka nazywa się Mao. Mao jest ośmiotygodniowym szkrabem rasy syberyjskiej i obecnie przebywa wraz z mamą i rodzeństwem w hodowli, skąd odbiorę ją za cztery tygodnie - mam zatem trochę czasu na przygotowanie naszej wspólnej przestrzeni życiowej, aby było nam obojgu wygodnie. Przestrzeń ta jest mała, bo liczy zaledwie 36 metrów kwadratowych kawalerki w czteropiętrowym bloku, dlatego za cel obrałem wyciśnięcie z tego metrażu ile się tylko da. Postanowiłem się zwrócić do was o pomoc, jako że nie mogłem odnaleźć nigdzie odpowiedzi na pewne nurtujące mnie kwestie dotyczące organizacji przestrzeni właśnie.

Moje mieszkanko dzieli się na korytarz, pokój z balkonem, łazienkę i kuchnię. Kuchnia stanowi punkt centralny i najważniejszy, gdyż to właśnie tam spędzam większość czasu - pracuję w domu i w kuchni właśnie zorganizowałem sobie biuro :) Chciałbym, żeby moja Mao miała możliwość przebywania w moim towarzystwie kiedy pracuję, a zarazem żebyśmy sobie nawzajem za bardzo nie przeszkadzali, dlatego właśnie kuchnia poszła na pierwszy ogień zmian.