Proszę polećcie mi najlepszy żwirek

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pon maja 20, 2013 12:54 Proszę polećcie mi najlepszy żwirek

Jestem kocią nowicjuszką, niedawno przygarnęłam ciężarną kotkę, kotka 7 tygodni temu okociła się, wczoraj straciliśmy jednego kociaka przez źle dobrany żwirek zbrylający się. Starałam się wybrać najwyżej rekomendowany w jednym z angielskich sklepów zoologicznych ( mieszkam w UK), niestety nikt nie pisał o tym, że żwirek nie nadaje się dla kociąt, na opakowaniu również nie było takiej informacji. Nasze kociątko dostało niedrożności jelit i wczoraj odeszło...:(
Jak uchronić pozostałe dwa kocięta przed podobną sytuacją. Jaki wybrać żwirek aby zapewnić czystość i higienę, i aby był bezpieczny dla kotki i kociąt.?

Millena.M.

 
Posty: 6
Od: Pt maja 10, 2013 15:53

Post » Pon maja 20, 2013 13:31 Re: Proszę polećcie mi najlepszy żwirek

Ja używam Cats best Eco plus, to żwirek drewniany, ekologiczny, i bardzo wygodny, wyrzuca się urobej do toalety :ok: :ok:

http://www.zooplus.pl/shop/koty/zwirek_ ... best/30773
Obrazek

Goyka

 
Posty: 5213
Od: Pt mar 14, 2008 10:47
Lokalizacja: Warszawa Bielany

Post » Pon maja 20, 2013 13:41 Re: Proszę polećcie mi najlepszy żwirek

On jest zbrylający...

Z niezbrylających tylko typu pellet, są też sanicaty niezbrylające
03.07.2010 ['] Prezes. Kocham Cię.
26.11.2020 ['] Murziłka
12.05.2022 ['] Tiger
22.03.2024 ['] NW SP Dongalas Glitne DSM


Dom bez kota jest jak człowiek bez duszy... Nie ma w nim życia.

Prawdziwa miłość nie potrzebuje słów. Albo milczy. Albo MRUCZY!

wistra

 
Posty: 9375
Od: Nie paź 08, 2006 17:11
Lokalizacja: Kraków

Post » Pon maja 20, 2013 13:59 Re: Proszę polećcie mi najlepszy żwirek