Czy jest tu ktoś ze Zduńskiej Woli?

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Nie paź 14, 2012 23:02 Czy jest tu ktoś ze Zduńskiej Woli?

Chciałbym, żeby odezwały się do mnie osoby ze Zduńskiej Woli, ew. najbliższych okolic.
Nie mam doświadczenia i nie wiem, czy lepiej publicznie, czy na priva. Chyba na priva, bo boję się, że może to przeczytać jakiś zwyrodnialec i zniweczyć moje starania, a co gorsza zrobić kotom krzywdę.

1) Wiem, gdzie w Zduńskiej żyje 14 bezpańskich kotów. Dokarmia je kilka osób, w tym 1 regularnie. Ja też mam w tym swój udział. Koty mają prowizoryczne schronienie, ale dobrze byłoby, gdyby ktoś je po prostu adoptował przed zimą. Większość to kociaki tak na oko 5-miesięczne. Niby dzikie, ale ochoczo przybiegają do ludzi na jedzenie, dają się brać na ręce (sic!), niektóre się tulą i nie dają odejść. No serce się kraje. Kolory przeróżne. Obok biegnie droga. 1 kotek już przypłacił to życiem. To znaczy ja wiem o jednym. Myślę, że większość z tych miziaków wyjątkowo szybko zaaklimatyzowałaby się w domu. Może są jacyś chętni?

2) Kupiłem materiał i tworzę 9 budek dla kotów wolnożyjących. Zastanawiam się, jakie miejsca w Zduńskiej Woli byłyby najlepsze do ich usytuowania i proszę o podpowiedzi. Też chyba najlepiej na priv.

Rozgoryczony

 
Posty: 27
Od: Pt paź 12, 2012 22:26

Post » Nie paź 14, 2012 23:39 Re: Czy jest tu ktoś ze Zduńskiej Woli?

Tu jest wątek na ten temat:
viewtopic.php?f=1&t=146436
:cat3: Kot. Nie dla idiotów!

Gretta

Avatar użytkownika
 
Posty: 34274
Od: Wto lip 18, 2006 12:53
Lokalizacja: "wesołe miasteczko" ;-(

Post » Nie paź 14, 2012 23:44 Re: Czy jest tu ktoś ze Zduńskiej Woli?

Rozgoryczony pisze:Chciałbym, żeby odezwały się do mnie osoby ze Zduńskiej Woli, ew. najbliższych okolic.
Nie mam doświadczenia i nie wiem, czy lepiej publicznie, czy na priva. Chyba na priva, bo boję się, że może to przeczytać jakiś zwyrodnialec i zniweczyć moje starania, a co gorsza zrobić kotom krzywdę.