W-wa Żoliborz. Małe kociaki na parkingu. Potrzebna pomoc.

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Czw wrz 13, 2012 8:58 W-wa Żoliborz. Małe kociaki na parkingu. Potrzebna pomoc.

Od lipca szukam swojego zaginionego kotka (wątek tutaj: viewtopic.php?f=1&t=144218&p=9216643#p9216643). Przy okazji codziennych obchodów okolicy natknęłam się na parkingu na matkę z dwoma kociakami. Kociaki mają 1,5 max. 2 miesiące i są przecudnej urody. Matka też jest piękna i wygląda mi na kotka, który był kiedyś domowy. Codziennie je dokarmiam, ale chcę im bardziej pomóc. Boję się, że te maluchy mogą nie przetrwać nadchodzącej zimy. W piątek będę próbowała łapać swojego uciekiniera na klatki- łapki bo prawdopodobnie ukrywa się na tym samym parkingu. Jest szansa, że złapie się ta kicia. Nie mam żadnego doświadczenia w takich sytuacjach dlatego zwracam się o pomoc dla tej kotki i jej maluchów. Ja ich nie mogę wziąć do siebie bo mam w domu 3miesięczną kicię w trakcie szczepień. Może ktoś mógłby wziąć te kociaki na tymczas? I pytanie co zrobić z matką? Znajomej karmicielce skończyły się talony na bezpłatną sterylkę. Co robić? Chcę im pomóc :(...
Moja kocia ferajna: Sauron, Sheela i Arya :)...

Obrazek Obrazek Obrazek

Almare

Od: Wto lip 17, 2012 6:57

Post » Czw wrz 13, 2012 11:42 Re: W-wa Żoliborz. Małe kociaki na parkingu. Potrzebna pomoc

:kotek:
Dziękuję. Trzymam kciuki za wszystkich :)!...

RudyiSrebrnyKot

Od: Nie paź 25, 2009 12:46

Post » Czw wrz 13, 2012 11:58 Re: W-wa Żoliborz. Małe kociaki na parkingu. Potrzebna pomoc