Jak wyleczyć koci katar u dzikich kotów - proszę o rady!!!

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Czw cze 07, 2012 11:59 Jak wyleczyć koci katar u dzikich kotów - proszę o rady!!!

Hej Kochani! Mam pytanie jak w temacie. Opiekujemy się czterema kotami od sąsiada, które do nas przychodzą na dokarmianie. Wiadomo jak to na wsi - nikt się tymi zwierzakami nie interesuje. One mają tylko łowić myszy w stodole. Postawiłam sobie za punkt honoru, że je wyleczę ponieważ zauważyłam że mają koci katar (bardzo leje im się wydzielina z oczek i nosa, kichają, charczą itp.).
Problem w tym, że nie mam na to pieniędzy, bo sama mam w domu swoje 2 koty, aktualnie studiuję i póki co jestem bezrobotna. Czy znacie jakieś tańsze lekarstwa (tabletki, kropelki) na - jeśli nie zupełne wyleczenie - to chociaż solidne podleczenie tych kotów? Jest mi ich potwornie żal, ale nie będę wydawała ostatniej złotówki, której z resztą i tak nie mam, więc antybiotyki za 100 zł i więcej na jednego kota odpadają :( Na samo jedzenie dla nich przeznaczyłam już ostatnio 30 zł.
Chciałabym się zmieścić w kwocie 50 zł na wszystkie 4 kociaki, bo na więcej na prawdę na dzień dzisiejszy mnie nie stać. Doradźcie coś proszę!!! Czekam na Wasze odpowiedzi, może spotkaliście się już z podobną sytuacją? Co robić? :(

LaRosaNegra87

 
Posty: 738
Od: Nie wrz 25, 2011 11:58
Lokalizacja: Śląsk

Post » Czw cze 07, 2012 12:09 Re: Jak wyleczyć koci katar u dzikich kotów - proszę o rady!

Idź do weta, powiedz, że masz do wyleczenia 4 dzikie koty i poproś o receptę na unidox i Gentamycynę -krople do oczu. Unidox podajesz raz dziennie - dawkowanie ustali wet w zależności od wielkości kota. I przynajmniej raz dziennie myj kotom oczka solą fizjologiczną (za grosze w małych pojemniczkach w aptece) przy pomocy sterylnych gazików a nie waty! i zakraplaj Gentamycynę. Jak kotki dojdą do siebie, to postaraj się je potem odrobaczyć.