Jaki kotek bylby najlepszy?

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Nie lip 24, 2011 19:16 Jaki kotek bylby najlepszy?

Witam,

jestem bardzo początkujący w temacie kotów. Dla mojej Narzeczonej, która już wcześniej miała kota, chciałem kupić kotka. Oczywiście moja narzeczona o tym wie i zgodziła się na taki prezent.
Zwracam się do was o poradę. Ponieważ oboje pracujemy powinien to być w miarę spokojny kotek, lubiący spac wiekszosc czasu.
Generalnie jestem uczulony na siersc. Czy istnieją może rasy które wywołują łagodniejsze reakcje?
z góry dziękuję za pomoc.

fkiller

Od: Nie lip 24, 2011 18:16

Post » Nie lip 24, 2011 19:18 Re: Jaki kotek bylby najlepszy?

fkiller pisze:Witam,

jestem bardzo początkujący w temacie kotów. Dla mojej Narzeczonej, która już wcześniej miała kota, chciałem kupić kotka. Oczywiście moja narzeczona o tym wie i zgodziła się na taki prezent.
Zwracam się do was o poradę. Ponieważ oboje pracujemy powinien to być w miarę spokojny kotek, lubiący spac wiekszosc czasu.
Generalnie jestem uczulony na siersc. Czy istnieją może rasy które wywołują łagodniejsze reakcje?

jesli oboje pracujecie to najlepszy byłby dwupak,wtedy kot nie bedzie sie czuł samotny,nie bedzie mu się nudzić,sierść kota nie uczula tylko białko zawarte w ślinie,jesli miałby to byc rasowy kot to pamietaj rasowy= rodowód :ok:
Ostatnio edytowano Nie lip 24, 2011 19:25 przez kotx2, łącznie edytowano 1 raz
Mały kociak szuka lokum na parę dni.

kotx2

Od: Wto sty 25, 2011 16:23

Post » Nie lip 24, 2011 19:21 Re: Jaki kotek bylby najlepszy?

fkiller pisze:Witam,

Ja polecam oczywiscie adopcje ze schronisk,takich kotów.Jeśli kupujesz kota i nie chcesz miec alergii to egipski chyba(łysy bez okrywy)
Ja mam alergie i stado w domu-odpowiednie leki powinny pomóc.Jest taki fajny kaleki kotek -spokojny do adopcji(bez ogonka, starszy i niedowidzi).Bardzo pilnie szuka domu,spi na balkonie u jednej osoby.
BOZENAZWISNIEWA