rudy bestyj i minikot... plus Kosmicia i Migotka :D

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Nie lip 24, 2011 18:44 rudy bestyj i minikot... plus Kosmicia i Migotka :D

Zacznę od tego, że nie znam się na kotach. Nigdy dotąd kota nie miałam. Mam za to dwie 12-letnie jamniczki i cztery bezczelne, wszędobylskie szczury (w tym prawdziwego kanałowca). Kot nijak nam nie pasuje, ale - tak czy inaczej - jest...