14 dniowy kociak - mała cudna KIWI :) szukamy kochającego DS

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Czw lip 21, 2011 18:46 14 dniowy kociak - mała cudna KIWI :) szukamy kochającego DS

Tczew, Trójmiasto, wszędzie ........ - dowiozę!

szukam mamki dla 10-12 dniowego kociaka
wet ocenia go na około 10 dni
otworzył oczka dziś po przemywaniu solą fizjologiczną (konieczność przemycia oczek bo wyciągnięty spod maski)
wczoraj w nocy w czasie burzy najprawdopodobniej jego mama schowała go pod maską samochodu i nie udało jej sie go już z samochodu wyciągnąć (dziś po południu zrobił to mechanik bo kocica wcisnęła go naprawdę daleko)

nie mam doświadczenia z takimi maluchami, szukam mamki PILNIE - dowiozę w każde miejsce, pomogę w utrzymaniu mamki i malucha a jak mały będzię samodzielnie jadł już choć troszkę odbiorę, wychowam i znajdę najlepszy domek na świecie
tylko pomóżcie proszę znaleźć dla niego mamkę

śliczny maleńki burasek (nie wiem jeszcze czy chłopiec czy dziewczynka)
wet go oglądała i jest zdrowy!

bede wdzięczna też za sugestie jak postepować z maluszkiem ... bo to mój pierwszy raz ;)

Obrazek Obrazek Obrazek

bede wdzięczna też za sugestie jak postepować z maluszkiem ...
Ostatnio edytowano Wto lip 26, 2011 1:04 przez 7ksiezyc, łącznie edytowano 18 razy
7ksiezyc

Post » Czw lip 21, 2011 20:15 Re: szukam mamki dla 10-14 d kociaka - Tczew Trojmiasto PILNIE

podpowiedzcie mi proszę bo wiem że mam malucha co 2 godz. karmić ale juz ponad 2 godziny od karmienia spi, ma cieplutko i nie wiem czy budzić czy czekać aż sam sie obudzi?
osiwieje chyba ;)
7ksiezyc

Post » Czw lip 21, 2011 20:16 Re: szukam mamki dla 10-14 d kociaka - Tczew Trojmiasto PILNIE

Przenoszę na Koty.
Są chwile, kiedy brak ludożerców daje się boleśnie odczuć.
Alfons Allais

Aleba

Od: Czw sie 05, 2004 16:52

Post » Czw lip 21, 2011 21:48 Re: 10 dniow kociak szukam mamki RATUNKUUU ...

podrzucę nas sama - może nas ktoś wypatrzy ..........
7ksiezyc