dziekuję Wam bardzo

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Śro lis 11, 2009 14:27 dziekuję Wam bardzo

Witajcie,
od 2 tyg.codziennie /conocnie też ;-) /czytam Wasze forum i chyba sie uzalezniłam..jestem pod wrażeniem. Jednak z każdym dniem byłam bardziej przygnebiona widząc ile kotków potrzebuje pomocy. W końcu podjełam się adopcji wirtualnej...ale czułam że to za mało. Porozmawiałam z mężem i doszliśmy do wniosku że pora wziąć kotka. /1 kociczkę już mamy -młodą dość 1,5 roku/ Nie zdecydowaliśmy się na to do tej pory bo nie wiedzieliśmy jak reaguje na koty..poza rodzeństwem nie miała z takowymi koktaktu, nasi znajomi z kotami są dośc daleko i jakos nie ma okazji...
Nie znam się na tym, nie wiedziałam jaką kotkę chcę /mąż upiera sie przy kotce/ czy dobrze będzie wziąc podobna wiekowo żeby się dogadały, czy maleństwo żeby uczucia macierzyńskie może sie odezwały...w każdym razie zakladałam że maleństwo szybko sznajdzie domek, a dorosłym kotkom jest trudniej raczej więc postawilismy na taką. Szukałam w domach tymczasowych bo osoby które prowadzą te domy są w stanie cokolwiek powiedzieć o ktoku i jego upodobaniach /chocby do towarzystwa/.ale....

tak się jakos złozyło że postanowiłam sie zebrac i odiwedzic w końcu schronisko w pobliżu /Celestynów/ nie po zwierzaka, ale żeby zawieźć trochę potrzebnych rzeczy..koce, reczniki, kilka puszek..kierując sie informacjami ze strony internetowej.